Stars Group sætter 100 millioner pund på højkant under FIFA World Cup

Under dette års FIFA World Cup har det velkendte Stars Group brand besluttet sig for at sætte en historisk gevinst på højkant i forbindelse med en særlig reklamekampagne under navnet ’Stars £100 million challenge’.

De byder på 100 millioner pund til den eller de personer, der kan gætte alle udfald rigtigt på de 64 kampe, der vil blive spillet hen over sommeren. Ud over denne store hovedpræmie vil der være yderligere 1.000 præmier på højkant til de 1.000, der gætter flest kampe rigtigt.

En historisk pengepræmie

Stars Group har dette år i forbindelse med FIFA World Cup, der i år bliver afholdt i Rusland, valgt at lancere en reklamekampagne, der giver en eller flere heldige kunder hos dem muligheden for at vinde 100 millioner pund og andre præmier. Dette er en historisk stor pengepræmie, som ikke er set lige før. Kampagnen går under navnet ‘Stars £100 Million Challenge’, og er Stars Group brandets første reklamekampagne, der går tværs over deres platforme og markeder. Kampagnen kører over alle deres brands; PokerStars, BetStars og PokerStars Casino, og det er derfor muligt at deltage gennem alle deres platforme, og blev lanceret af Freddie Flintoff.

De spillere, der ønsker at deltage i kampagnens udfordring, vil blive bedt om at forudsige resultatet af alle de kampe, der bliver spillet i forbindelse med World Cup denne sommer. Spillerne skal forudsige resultaterne ved at gætte, hvorvidt et hold vinder, taber eller ender med stå lige. Skulle det lykkes en af Stars Groups kunder at gætte samtlige 64 kampe rigtige, vil han eller hun være den heldige vinder af 100 millioner pund. Skulle der være flere, der var så heldige at gætte alle udfald rigtige, vil den store pengepræmie blive splittet ligeligt mellem vinderne.

1.000 præmier på højkant

Det store brand Stars Group skaber historie med deres seneste kampagne ’Stars £100 Million Challenge’. Det er gratis at deltage i den store udfordring om at vinde 100 millioner pund, men det er kun muligt at deltage én gang pr. spiller. Når spillerne har givet deres bud på de 64 kampes udfald, vil de blive placeret på et fælles leaderboard, hvor de kan følge med i, hvordan andre spillere, der deltager i kampagnen, klarer sig.

Stars Group har sat mere end de 100 millioner på højkant til en eller flere heldige, der gætter alle kampes udfald rigtigt. Til de næste 1.000, som klarer sig bedst i udfordringen, vil der også være en række præmier. Den spiller, der har det næsthøjeste antal rigtige gæt på udfald i kampene, vil vinde 10.000 pund sammen med et Platinum Pass til PokerStars Players No-Limit Hold’em Championship, som bliver afholdt i januar 2019 på Bahamas.

Muligheden for at deltage i Stars Groups udfordring stopper dagen inden, at FIFA World Cup bliver sat i gang i Rusland. Det er ikke alle, der har muligheden for at deltage i udfordringen, da Stars Group har begrænset det til at være de nordlige lande som Danmark, Norge, Sverige, Finland og Storbritannien, der kan deltage – Gibraltar og Isle of Man har ikke muligheden for at deltage, selvom de går under Storbritannien.

Kendte ansigter til at promovere

Billede af Casper Christensen fra 2009.

Casper Christensen, ©Wikipedia

Stars Group er en af de mest anerkendte brands i Norden, når det kommer til sportsbetting. Kampagnen er sat i spil for at promovere deres brand og gøre opmærksom på, hvad de har at tilbyde. De ønsker at leve op til deres ambitioner om at blive verdens favoritsted, når det kommer til iGaming, og det mener de, at de kan blive med denne store reklamekampagne, hvor det er muligt for Star Groups kunder at vinde 100 millioner pund.

For at promovere deres reklamekampagne har Stars Group taget kontakt til den tidligere cricketstjerne Freddie Flintoff til at stå som deres brand-ambassadør. Samtidig har de hyret den danske komiker Casper Christensen og den svenske celebrity chef Per Morberg til at være frontfigurer i norden.

Stars Group mener, at de med denne reklamekampagne får muligheden for at blive en del af den enorme interesse, der er for betting under FIFA World Cup, og samtidig vil kampagnen gøre Stars Group til det sted, man befinde sig denne sommer, imens at kampene udspiller sig på skærmene rundt om i hele verden.

Fik du noget ud af artiklen her? Så del den med dine venner.
Share on Pinterest
There are no images.

Lignende Nyheder