Kindred integrerer ny GiG-teknologi til at kontrollere deres brands

Gaming Innovation Group, der også går under navnet GiG har indgået en ny aftale med Kindred Group. Denne aftale indebærer, at Kindred Group integrerer deres nye B2B-markedsførings- og overholdelsesteknologi, GiG Comply, i deres forretningsmodel.

Denne nye teknologi giver Kindred mulighed for at holde styr på deres brands’ aktiviteter og indhold på tværs af deres store katalog med betting og gaming. Med denne teknologi kan Kindred sikre, at der altid vil være overensstemmelse mellem deres brands og det, de bliver sammensat med.

Vil beskytte brugerne og virksomheden

Denne smarte B2B-teknologi giver en god mulighed for, at Kindred kan styre deres andre brands via promoverende indhold, hvilket inkluderer tekst, billeder og bannere. De vil derudover også altid vide, hvis de ved en fejl skulle overtræde bestemte regler. COO hos GiG, Richard Brown, er også yderst tilfreds med den nye aftale, der kan hjælpe Kindreds brands og mange brugere.

”Vi er meget tilfredse med vores nye partnerskab med Kindred Group, hvor vi vil støtte dem i at beskytte deres brands og deres brugere. Kindred er en af lederne i kampen om sikkert spil, og vi deler den samme ambition for et sikkert og troværdigt spillemiljø,” udtaler Richard Brown ifølge igamingbusiness.com.

Computer-koder, der signalerer de algoritmer, der bruges til at beskytte brands og forbrugere.GiG Comply kan scanne op til 30.000 websites hver dag og dermed producere en liste over lokationer, hvor nogle af Kindreds brands bliver nævnt. Det vil hjælpe Kindred med at sikre, at de kan beskytte alle deres brands i et lovgivningsmæssigt skiftende miljø. Ryan Henderson, som er Head of Affiliates hos Kindred Group, er også meget positiv over det nye samarbejde med GiG.

”Jeg ser virkelig frem til at arbejde med GiG Comply for at forstærke vores eksisterende overholdelsesprocesser og sikre, at vores brands’ aktiviteter er kompatible og bæredygtige,” udtaler Ryan Henderson.

Kindred Group har længe gået forrest i kampen om en sikker spiloplevelse for deres brugere, og det virker kun til at blive forbedret ved investeringen i denne nye teknologi. Kindred Group skriver på deres hjemmeside omkring sikkert spil, at de hele tiden arbejder på at skabe de bedste rammer for brugerne.

Hvilke brands har Kindred Group?

Kindred Group er blandt de førende spiludbydere på internettet, og de fleste er formentlig stødt på dem før. De er rigtig skarpe i deres markedsføring og er gode til at holde sig inden for retningslinjerne. Kindred Group har 11 brands under sig, og de har alle forskellige formål. Blandt de mest populære er 32Red, som er et online casino, der har opnået stor succes og fået mange gode anmeldelser. Der er ikke mange brands inden for branchen, der har den samme genkendelighed og respekt som 32Red.

Maria Casino er et brand, som de fleste måske kender herhjemme i Danmark. Kindred Group har været stærke i deres markedsføring i Norden, hvor de satser stort. Maria Casino anses som værende i top-3 over specialister inden for casinospil i Norden. De er derudover også designet til at give spændende spiloplevelser med fokus på casino. Her kan der findes relevante spil gennem en personlig platform.

Unibet er også en kendt aktør på det danske marked. De er især kendt for deres sportsspil, men også for deres casino-, poker- og bingospil på 20 forskellige sprog i mere end 100 forskellige lande. De har et kendt slogan: ”By Players, For Players”, der både kører i danske tv-reklamer, men også som bannerreklamer på mange relevante hjemmesider.

Hvem er Gaming Innovation Group (GiG)

Det er ikke bare hvem som helst, Kindred har indgået et samarbejde med. Gaming Innovation Group er en teknologivirksomhed, som tilbyder produkter og services gennem hele deres værdikæde inden for iGaming-industrien. De blev grundlagt tilbage i 2012, og Gaming Innovation Groups vision er at åbne iGaming og gøre det mere fair og sjovt for alle. Denne vision stemmer også overens med deres B2B-platform, GiG Comply, som Kindred Group har investeret i.

GiG skaber produkter og services til deres kunder, så kunderne kan give den bedste spiloplevelse til deres brugere. GiG ejer også deres egne brands, som tilbyder en fremragende spiloplevelse. De har desværre endnu ikke fået licens til det danske marked endnu, men de arbejder hårdt på, at det kommer til at ske inden for den nærmeste fremtid. Lige nu har de licens i Malta, Storbritannien, New Jersey, Tyskland og Sverige.

Fik du noget ud af artiklen her? Så del den med dine venner.
Share on Pinterest
There are no images.

Lignende Nyheder